פריוריטי | מערכת פריוריטי זום לעסקים

מערכת פריוריטי זום לעסקים פותחה והותאמה במיוחד לעסקים קטנים, מעוניינים להחליף מערכות קיימות במערכת מתקדמת, אינטגרטיבית ובעלת עוצמות רבות בכל תחומי ניהול המידע הארגוני.

הנסיון מלמד כי תוכנה איכותית מובילה את המשתמשים להפעלה נכונה של תהליכים ניהוליים בארגון. קיימת חשיבות רבה לשימוש במערכת שצברה נסיון רב של עשרות שנים במאות ארגונים, דבר המבטיח בסיס חכם לעבודה השוטפת ויכולת מתן פתרונות מגוונים נוספים לדרגי ניהול רבים.

פריוריטי זום לעסקים פותחה בהתבסס על הכלים והטכנולוגיה המתקדמים של מערכת פריוריטי .
המערכת נותנת מענה רחב לצרכי הניהול בארגונים קטנים, ועם זאת מאפשרת מעבר עתידי למערכת פריוריטי עקב התשתית והטכנולוגיה הזהים, בהתאם לצרכי העסק.

להלן רשימה חלקית של יכולות מובנות במערכת פריוריטי זום לעסקים:

  • פריוריטי זום לעסקים נותנת מענה רחב לפעילות השוטפת בארגון הקטן בתחומים רבים: הנהלת חשבונות מלאה, תקציבים, מרכזי רווח, הדפסת המחאות, רכש ומלאי, שווק וקשרי לקוחות, מכירות וכד', וכן תומכת בנושאים מתקדמים כגון: ניהול אצוות, תמיכה בעסקאות עמלה וניהול הרכבות מוצרים.

  • מערך נרחב של כלים עסקיים מתקדמים:
    ניתוח מידע למנהלים (OLAP), מערך דואר מובנה עם קישוריות ללא תחרות לכלי אופיס של מיקרוסופט - Excel ,Word ,Outlook. דוחות ומסמכי HTML מעוצבים ונעימים למראה, עבודה דו לשונית עברית-אנגלית ברמת המשתמש ועוד. המערכת תומכת בניהול ארגון רב- חברתי וכל תשתיות הנתונים הינן ברמה רב שנתית.

  • פריוריטי זום לעסקים הינה מערכת חלונאית המבוססת על כלים טכנולוגים מתקדמים המאפשרים גם הפעלה דרך האינטרנט באמצעות דפדפן, הפעלה באתרים מרוחקים אל מול שרת מרכזי ועוד.

  • המערכת נבנתה מראש כמערכת רב שנתית עם תמיכה בקבצי נתונים מרובי רשומות. כך ניתן לבצע פעילויות אוטומטיות מאסיביות כגון הכנת מאות חשבוניות מול תעודות משלוח והדפסתן, וכל זאת עם מנגנוני תמיכה חזקים להבטחת שרידות המידע.

  • במערכת זום לעסקים קיימת טכנולוגיה המהווה יתרון עצום בתפעול המערכת וניהול המידע:

    • מעצב דוחות ומסמכים: כלי עיצוב גרפיים ברמת המשתמש, המאפשרים שליטה על עיצוב המסמכים והדוחות במערכת ברמת פונטים, צבעים, שילוב תמונות ונספחים ועוד.

    • מעצב מסכים: שליטה על מבנה המסך והצגת השדות בו, מבנה התפריט האישי, מבנה סרגלי העבודה במסכים ועוד, וכל זאת ברמה אישית לכל משתמש.

    • אשפי עזרה למשתמש: מסכי עזרה בכל מסך ושדה וכן תעוד תהליכים מרכזיים במסכי Hyper-Text המאפשרים ביצוע פעילות עם הכוונה של צעד אחר צעד, דוגמת שלבי פתיחת פריט חדש, כרטיס לקוח, חילול דוח כספי וכד'.

    • שליפה, מיון והצגת רשומות: ביצוע שליפות מורכבות בשיתוף כל השדות במסך עם תנאים לוגיים; לדוגמה, שליפת כל ההזמנות מינואר עד מאי, שסכומם מעל 1,000 ש"ח ומתחת ל- 5,000 ש"ח ואשר בהם רווחיות ההזמנה היתה מעל ל- 400 ש"ח. ניתן לשמור ולהפעיל שוב כל שליפה ברמת המשתמש, ניתן למיין עמודות וכן לצבוע רשומות בהתאם להגדרה; לדוגמה, כל ההזמנות הפתוחות יוצגו באדום.

    • מנגנון דואר פנימי משולבת עם מערך התראות: משלוח דואר ישירות מהמערכת של כל מסמך, כולל קישור קבצי נספחים. לרשות המשתמש כלים להגדרה של התראות שישלחו אוטומאטית לנמענים,n לדוגמה: חשב החברה מקבל דואר בדבר ביצוע עסקה עם לקוח אשר חרג מקו האשראי.

 

לקבלת פרטים נוספים  לשליחת מייל

| טלאור מערכות מידע בע"מ | כתובתנו: סמטת בז 6 כפר-סבא 44272 |   טל:  7661682 - 09   4854787 - 052

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים