פריוריטי - Priority

 

 

תוכנת Priority פותחה על ידי חברת "פריוריטי סופטוור" (Priority Software Ltd). 

תוכנת Priority הינה מערכת הניהול המובילה בישראל לארגונים גדולים ובינוניים.
אלפי ארגונים בישראל ובעולם עובדים עם מערכת פריוריטי. בין היתרונות הבולטים של התוכנה היא התאמתה למגוון רחב של מגזרי עסקים בתחומים מגוונים.
המערכת נמכרת כמערכת מדף המוכנה לעבודה, עם זאת ניתן לבצע שינויים והתאמות תוכנה לצרכים היחודיים של הארגון.
המערכת נמכרת ב- 2 תצורות עקריות:

מערכת פריוריטי מסחרית או מערכת פריוריטי תעשייתית.  

 

תקציר המודולים במערכת פריוריטי המסחרית

 

כספים:
חשבוניות מכירות, חשבוניות רכש ותיקי יבוא, הנהלת חשבונות מלאה כולל דו"חות כספיים ודו"חות מאוחדים רב חברתיים, תקציבים, מרכזי רווח ועלות עקיפה, ניהול קופה ותמחיר מסחרי.

 

שווק ומכירות:
ניהול מערך לקוחות, ניהול יומני משימות (follow up), יומני פגישות, דואר אלקטרוני, סנכרון למערכת Outlook 2000, מערך טלמרקטינג, דיוור ישיר, הצעות מחיר, הזמנות, מחירוני לקוח, מכירות FOB, סוכנים, תחזיות מכירות וסניפים.

 

רכש:
ניהול מערך ספקים, מחירוני ספק, דרישות רכש ומנגנון אישורים, הצעות מחיר, הזמנות רכש.

 

ניהול מלאי:
ניהול מערך פריטים, עצי מוצר, פרמטרים למוצרים, תנועות מלאי, מחסנים, ספירת מלאי, בקורת מעבדה וממשק מובנה להכנת נתונים להדפסת מדבקות כולל ברקוד.

 

ניהול משרד:
ספרי טלפונים לאנשי קשר, רשימת משתמשי המערכת, יומני פגישות אישיים כולל בקרת ניצול משאבים, הגדרת שעות משרד וזמני חופשות, דווחי שעות עובדים, ודואר אלקטרוני פנימי וחיצוני.

 

דו"חות מנהלים:
דו"חות ניתוח מכירות לפי תקופות, ניתוח חשבוניות, ניתוח הזמנות לקוחות והזמנות FOB, ניתוח הזמנות רכש וניתוח חשבוניות רכש. אפשרות לניתוח מעמיק ברמות שונות ובחתכים שונים בכל רמה על גבי המסך עם אינטגרציה מלאה לכל שאר מסכי המערכת.

 

מנהל המערכת:
כלי תחזוקת המערכת הכוללים גבויים, ניהול קבועי המערכת, קביעת משתמשי המערכת, ניהול מערך הרשאות עד לרמת השדה הבודד, תחזוקת מודולים וטיפול בחברות המנוהלות במערכת. שימוש בכלי הפיתוח במערכת עם אפשרות לחילול מסכים, טבלאות כולל שליטה בהוספת שדות, תפריטים כולל קביעת תפריט אישי לכל משתמש, דו"חות, מסמכים וכן ירידה עד לרמת הפרוצדורות במערכת.

 

תקציר המודולים בתוספת מחיר במערכת פריוריטי (Priority) מסחרית

 

תשלומים לספקים:
תשלומים בהמחאות (הדפסת צ'קים), העברות בנקאיות, הכנת קובץ למס"ב.

 

רכוש קבוע:
רישום פריטי רכוש קבוע, מיון נכסים, תוכניות השקעה, חישוב פחת, פיצול נכסים, גריעת נכסים, רישום הרכוש בהנהלת חשבונות ודו"חות שונים כולל טופס י"א.

 

הלוואות:
ניהול הלוואות שהארגון לוקח. ניהול לוחות סילוקין, שיטות בניית תשלומי הלוואה, סימולציות לקביעת תשלומי הלוואה וכד' וקישור להנה"ח לרישום תשלום ההלוואה.

 

משאבי אנוש:
ניהול מועמדים ועובדים מן המניין; ניהול כרטיס עובד עם הפרטים הבאים: פרטי העובד, פרטי ילדים וקרובים, ידיעת שפות, השכלה, קורסים והשתלמויות, בדיקות רפואיות, מעקב היעדרויות, הסמכות, תפקידים, ראיונות עבודה והערכות, ממליצים, ניסיון מקצועי ושיוך לצוותי עבודה ופרוייקטים. מערך דו"חות ומחולל דו"חות ברמת המשתמש.

 

שרות ואחזקה:
ניהול כרטיסי מכשירים; תנועות מכשירים; חוזי שרות כולל חידוש חוזים; ניהול מוקד לקבלת קריאות שרות, כולל תחזוקה פנימית בארגון; מעקב דווחי תקלות ותיקונים; שיבוץ טכנאים, כולל ניהול מחסני חלפים בשיוך לטכנאים; מעקב איכות שרות מול שאלוני לקוח; ודו"חות שרות מגוונים כולל ניתוח תקלות ותיקונים.

 

תכנון רכש מסחרי על ציר הזמן:
תכנון דרישות חומרים (MRP), הכולל פיצוץ עצי מוצר ברמה אחת (עצי הרכבה) והתחשבות בנתוני מלאי במחסנים, הזמנות רכש פתוחות, מלאי בטחון, מלאי מינימום להזמנה, הזמנות לקוחות, זמני אספקה ואילוצים נוספים. התוכנית יוצרת תוכנית ניפוקים על סמך הגדרת האילוצים לעיל וכן יצירת דרישות רכש אוטומטית על פי תוצאות תוכנית הניפוקים העתידית.

 

הפצה:
קביעת קווי חלוקה והזמנות להפצה לפי תאריכים וקווי הפצה; שיבוץ אוטומטי לפי תאריכים וקווי חלוקה; הכנת חשבוניות מס ותעודות משלוח לפי קווי החלוקה; וכן דפי ליקוט הזמנות לפי קווי החלוקה.

 

הנדסה:
בנייה ותיעוד הנדסי של עצי מוצר מרובי רמות; תיעוד מהדורות הנדסיות למוצר ועצי מוצר, כולל מאשרי מהדורה; רישום ותיעוד שינויים הנדסיים (ECO) מול מוצרים כולל נספחים; סיבות לשינוי וסבב מאשרים כחלק מהבקרה ההנדסית למוצר; מערך דו"חות מוצרים ועצי מוצר, כולל דו"ח Where Used ומנגנון להצגה גרפית של עצי מוצר מרובי רמות. מודול זה אינו מאפשר שימוש תפעולי לעצי מוצר כגון הרצות MRP או תכנון פקודות עבודה המשולבים במערכת התעשייתית בלבד.

 

MRB:
מערך בקרת תקלות. רישום טופסי תקלה עם נתוני התקלה כולל מוצר, עובד, מהדורה קישוריות לתעודה הרלוונטית וכד'. קישור לטופס ועדת MRB עם תיעוד מהלך דיוני הועדה והחלטותיה כולל סיבות התקלה ופעולות שיש לבצע עם קישור למסמכים המתאימים כגון תעודת קבלה ועד לרמת פקודת עבודה.

 

ניהול פרוייקטים:
הגדרת מרכיבי תכנון בפרוייקט במספר רמות WBS, כולל ממשק מובנה למערכת MS-Project לייבוא מרכיבי התכנון והתקדמות הביצוע; קישוריות נרחבת ברמת שורות מסמכי המערכת לפרוייקט, חשבון ופעילות; הגדרת פרמטרים ומאפיינים לפרוייקט; הגדרת תכולת הפרוייקט, תשלומים מתוכננים לפרוייקט ותוצרים, כולל הקצאת משאבים לפרוייקט; מסכי קשר לדיווחי שעות לפרוייקט, הזמנות לפרוייקט, תקציבים לפרוייקט, רכש, פק"עות, משימות כולל יומני פגישות ועוד; מסכים ודו"חות לניתוח הפרוייקט.

 

מילון אנגלי:
במערכת ניתן לשלב מילונים בשפות שונות לצורך עבודה עם כותרות המסכים והשדות בשפות שונות ברמת המשתמש. ניתנת אפשרות לרכוש אופציה זו הכוללת מילון אנגלי בתוספת למילון העברי. אופציה זו מאפשרת עבודה במקביל של משתמשים דוברי עברית וכן משתמשים דוברי אנגלית (הכותרות הינם באנגלית, אך תוכן השדות הינו בהתאם לשפה בה הוקלד).

 

| טלאור מערכות מידע בע"מ | כתובתנו: סמטת בז 6 כפר-סבא 44272 |   טל:  7661682 - 09   4854787 - 052

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים